11 mei 2015
Nieuwe specialist in de wereld van Out of Home
In de stad, langs de snelweg, op het station of in het openbaar vervoer. Zodra de consument buitenshuis is, zorgen verschillende contactmomenten ervoor dat hij of zij in aanraking komt met buitenreclame. De nieuwe specialist Out Of Home Masters speelt hierop in door klanten niet alleen te adviseren, maar tevens te begeleiden bij de strategie, de planning en inkoop. Zo is de kracht van een succesvolle campagne het bereiken, betrekken en activeren van de consument. Belangrijk hierbij is om rekening te houden met alle relevante aspecten, welke dankzij de unieke Smart Planning Tool van Out of Home Masters geografisch in beeld kunnen worden gebracht voor een optimaal advies op maat.
Op basis van een jarenlange expertise in Out of Home Media, is het nieuwe concept Out Of Home Masters ontstaan. Dé specialist op het gebied van het bereiken, betrekken en activeren. Alle denkbare buitenreclame van abri tot billboard, van mast tot busreclame, van field marketing tot pop up store, van bioscoopreclame en digitale schermen tot mobile marketing. Niets sluiten wij uit als het middel effectief is om een optimaal resultaat te behalen.
Kennis van de markt
Niet alleen de passie voor Out of Home draagt bij aan het DNA van het bedrijf, ook de kennis van de markt en het inzicht in het business model van de vele aanbieders spelen een belangrijke rol. Door middel van een unieke Smart OOH Map is in één oogopslag exact te zien welke media, middelen en aanbieders het beste aansluiten bij de gewenste doelstellingen. Op die manier biedt Out of Home Masters een advies op maat, waarbij een aantrekkelijke prijs/waarde verhouding wordt gegarandeerd.
Out of Home Masters kent Nederland, maar vooral ook de Nederlander. Dankzij onze unieke Smart Planning Tool kunnen alle Out of Home locaties, doelgroepen, alle fysieke verkooppunten van Nederland en de reistijden geografisch zichtbaar gemaakt worden. Op die manier weet Out of Home Masters exact waar de Nederlandse consument zich bevindt en hoe hij of zij zich verplaatst, waardoor relevante keuzes gemaakt kunnen worden en de doelstellingen significant effectiever worden gerealiseerd.
Kwaliteit boven kwantiteit
Meten is weten. Bij Out of Home Masters staat het realiseren van de doelstellingen van de klant centraal. Om de objectiviteit te waarborgen en uitsluitend het meest effectieve voorstel - afgestemd op de specifieke wensen - te presenteren, hanteert Out of Home Masters geen voorkeur voor bepaalde regelingen of leveranciers. Daarnaast koopt Out of Home Masters buitenreclame niet in op basis van het aantal vlakken, maar op basis van het bereik en de contacten in de gewenste doelgroep. Voor deze effectieve inzet maakt Out of Home Masters gebruik van diverse media-onderzoeken en databestanden