Samen met mediabureau Fightclub hebben we in mei voor Circle8 de eerste flight in mogen zetten van de buitenreclamecampagne, “The Ones Who Keep Growing”. Deze campagne is de creatieve doorvertaling van Total Talent Flow; Circle8’s visie op human capital en was te zien op snelwegmasten, abri’s en in reclame-objecten rondom de belangrijkste opdrachtgevers.
Circle8 is dé partner voor externe inhuur van professionals en richt zich op de talenten van vandaag. Vooral het creëren van mogelijkheden voor groei op maat zoals deze professionals dat wensen is hierbij belangrijk. Ze matchen geschikte professionals met mooie, passende opdrachtgevers. Hierbij zorgt Circle8 ervoor dat de talenten blijven groeien en altijd op de juiste plek terechtkomen. Als de talenten groeien, groeien ook opdrachtgevers mee: “the ones who keep growing."
Vanaf 8 mei kom je Circle8 in vier flights van vier weken tegen. In elke flight vormen de reclamemasten langs de drukste snelwegen de basis voor snelle bereiksopbouw. Mobiele media in combinatie met promoteams zorgen voor meer zichtbaarheid in de stadscentra en door middel van de inzet van objecten rondom de vestigingen van de belangrijkste opdrachtgevers werd specifiek getarget. Hierbij werd de creatie afgestemd op deze points of interests: de posters hebben namelijk een specifieke headline die betrekking heeft op de dienstverlening van het betreffende bedrijf.
Suzanne Broekhof, brand & marketing manager bij Circle 8, is van enthousiasme te spreken over de eerste flight: “Voor de eerste landelijke campagne van Circle8 is Out Of Home-zichtbaarheid cruciaal om meer naamsbekendheid te krijgen. Out of Home Masters heeft ons daar meer dan uitstekend mee geholpen door goed advies, snel schakelen en