Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Den Haag digitale mupi’s naar JCDecaux

26 februari 2018

De gemeente Den Haag heeft onlangs het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m2) definitief gegund aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux. De overeenkomst biedt ruimschoots plaats voor digitale schermen en zorgt ervoor dat het digitale Mupi-netwerk Métropole zich straks uitstrekt over Amsterdam, Rotterdam, Utrecht én Den Haag: de top 4 grootste steden van Nederland. De implementatie van de nieuwe objecten start in de loop van dit jaar. JCDecaux zet in de Hofstad de digitalisering van het medium Buitenreclame voort met onder meer kwalitatief zeer hoogwaardige 4K lcd-schermen van 86 inch en levert daarbij diverse moderne publieke diensten met betrekking tot interactiviteit en connectiviteit. Met name in het winkelgebied in het centrum wordt het Buitenreclame-aanbod enorm vergroot, maar ook in de rest van de stad creëert JCDecaux voldoende zichtbaarheid met Mupi’s op strategische high-traffic-locaties.

Het ruime digitale aanbod biedt veel mogelijkheden voor de inzet van targeted content: actuele, contextgerelateerde en op een specifiek publiekgerichte boodschappen, op basis van (big) data en daaraan gekoppelde voorwaarden of condities. Door verschillende technieken te combineren en gebruik te maken van open datasets of zelf vergaarde informatie is het mogelijk razendsnel in te spelen op alle denkbare omstandigheden, zoals tijd, temperatuur, weer, locatie, drukte, doelgroepen, verkeersinformatie en live evenementen. De getoonde boodschappen worden hierdoor nog relevanter en sluiten beter aan bij de actuele belevingswereld van passanten.

Bron: JCDecaux

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign