Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Dr. Martens zet fans centraal in interactieve digital out-of-home campagne

Begin maart hebben wij samen met UPR en JCDecaux een interactieve digital out-of-home campagne bedacht én mogen uitvoeren voor Dr. Martens. Voor de SS2020 campagne “Tough as you” toverden we een abri op het Leidseplein om tot fotostudio. Daar konden passanten (met hun Dr. Martens) op de foto, die vervolgens binnen 5 minuten op 120 digitale schermen in Amsterdam zichtbaar was! Bovendien was het mogelijk om een gepersonaliseerde boodschap toe te voegen. Het resultaat? Meer dan 300 Dr. Martens fans werden onderdeel van de campagne en zagen zichzelf en hun persoonlijke boodschap terug door heel Amsterdam!

“Wij streven ernaar voor al onze klanten altijd unieke content en activiteiten op te zetten. Zo ook met Out of Home campagnes proberen we net even verder te denken. Dr. Martens bestaat dit jaar 60 jaar en dat was nooit mogelijk geweest zonder de vele fans van het merk. Met deze interactieve campagne zetten wij mooi de Dr. Martens fans centraal en geven we hen een stem in de campagne ‘Tough as you’ “.

Niels Oostenbrink, UPR

Check out: LINK VIDEO

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign