Enterprise kleurt Amsterdam groen! In meerdere opzichten. Natuurlijk is groen de hoofdkleur van de huisstijl van het bedrijf. Maar de Nederlandse franchise van ’s werelds grootste autoverhuurder maakt hiermee ook duidelijk dat auto’s verhuren gelijk staat aan auto’s delen. En dus duurzaam gebruik van de voertuigen.
Een huurauto is bij Enterprise Car Sharing & Rental ook voor korte tijd beschikbaar, bijvoorbeeld voor maar een paar uur. Ideaal dus als je zelf geen auto hebt of besluit om de eigen auto definitief de deur uit te doen. Minder auto’s, minder parkeerbehoefte en de auto’s die Enterprise beschikbaar stelt, zijn per definitie spiksplinternieuw, hypermodern, zuinig en schoon. De Nederlandse Enterprise-tak opereerde in Amsterdam al vanuit locaties op Schiphol, bij Centraal Station en op de Zuidas (plus nog Maastricht-centrum en Eindhoven Airport), waar vooral internationaal publiek wordt bediend. Sinds kort staat het bedrijf met zijn vierde Amsterdamse vestiging op de Nassaukade ook midden in de lokale samenleving en is het de grootste autoverhuurder en -deler van de hoofdstad. Enterprise voorziet zodoende ook meer en meer Nederlandse klanten in hun mobiliteitsbehoefte.
Uiteraard denken we in zo’n geval graag mee met de outdoor campagne. En dat werd gewaardeerd. ‘Jullie creativiteit zorgt iedere keer weer voor nieuwe goede ideeën’, aldus Jeffrey van Lierop, Commercial Director bij Enterprise Car Sharing & Rental. ‘Door de soepele en professionele samenwerking hebben wij binnen een paar weken een geweldige campagne neer kunnen zetten waar heel Amsterdam het over heeft. Werken met jullie voelt als samenwerken met collega’s, hierdoor hebben we echt iets moois weten neer te zetten, waarmee we zelfs de aandacht van het hoofdkantoor in Amerika hebben weten te trekken.’
Nou ja, dat is mooi om te horen toch? En dan bedoelen we dat heel Amsterdam het over de campagne heeft (en zelfs de internationale Enterprise-collega’s). Want dat is waar het om gaat: hoe breng je je boodschap zo effectief mogelijk over bij de juiste doelgroep. Enterprise laat zien dat met de juiste strategie, pakkende creatie en een goed product de inzet van out of home zeer effectief kan zijn. De pakkende creaties voor de campagne zijn samen verzorgd door Das Buro en O2H Creative Solutions!
Bekijk hieronder de beelden van de campagne en hier het artikel van Marketingtribune!
[img]https://i.imgur.com/Xqegiyv.png[/img]
[/img]
[img]
[img]