Wat moet je zeggen na het ontvangen van zo’n mooie waardering? Mediabureau van het jaar, meest innovatief en meest klantgericht: en dat terwijl we heel specialistisch opereren binnen het medium Out Of Home. Volgens sommige niet de meest sexy tak van sport binnen de media (al denken wij daar natuurlijk heel anders over). Echt geweldig dit, we zijn hier heel dankbaar voor.
Iedereen bedankt!
Ten eerste, helemaal bovenaan, top of the ladder, willen we ons team bedanken. Dit is jullie werk, mensen! Jullie inzet, jullie creativiteit, jullie out of the box denken en alle uren die jullie in Out Of Home Masters hebben gestopt. Geweldig. We zijn trots op onze cultuur en ons DNA, en dat is wat deze prijs heeft opgeleverd. Thank you, thank you, thank you!
Deze prijs is het resultaat van een collectief. Ons team, maar vooral ook de loyale adverteerders, exploitanten, partners, mediabureaus en alle anderen die betrokken zijn bij ons werk. De inzet van buitenreclame vraagt om teamwork.
[/img]
Onze visie
Toen Frank en Yordi acht jaar geleden Out Of Home Masters oprichtten, was de visie duidelijk. Het professionaliseren van out-of-home plannen, door mediabureaus en adverteerders aan de ene kant en exploitanten aan de andere kant bij elkaar te brengen. Met Rick erbij zijn we dat gaan opschalen.
We ontwikkelden digitale tools, die inzichtelijk maken wat je als klant krijgt voor je investering: doelgroep, bereik, locaties, impact, performance, en ga zo maar door. Vanaf de briefing en het creatieproces tot aan de daadwerkelijke uitrol van de campagne op straat. De posters in de bus -en tramhaltes, uitingen op digitale schermen in winkelcentra, langs snelwegen en in de metro, alles is in real time terug te zien in het dashboard.
Samen winnen
We hebben een enorme eagerness om te winnen, en dan vooral om onze opdrachtgevers te laten winnen. Daarom kijken we kritisch mee naar elke briefing, weten we welke assets wel en niet gaan werken in de campagne en maken we het beste plan binnen de mogelijkheden. Dat kan alleen dankzij de expertise en ervaring van ons kundige team (waarvoor, wederom, dank).
Met elkaar creatief opvallen in de publieke ruimte, dat is altijd het doel. Hoe we dat voor ons zien?
Impact, samen
We geloven in de impact van buitenreclame. Daarom willen we het aandeel van out-of-home in de hele mediamix vergroten. Er is nog zoveel terrein te winnen. Mensen zijn lastiger te bereiken dan ooit, met name jongeren, maar buiten komen we allemaal. En daar op een sympathieke manier opvallen bij de doelgroep maakt enorm veel impact.
Nee, dat kunnen we niet alleen. Zoals we al in de intro zeiden, outdoor advertising is een teamsport. Daarom werken we graag samen, met mediabureaus, met creatieve bureaus, met merken, met exploitanten. Samen kunnen we zoveel meer bereiken.
Happy clients
We geloven in de kracht van de klant. Happy client, happy business. Het is ons doel om altijd de verwachting van de klant te overtreffen. Het merendeel van ons werk doen we vanuit een directe relatie met de klant, vanuit dialoog, vanuit betrokkenheid. Dat is de mindset waarmee je samen de meeste tractie creëert.
Gebaande paden
We geloven in de gebaande paden, en alles daarbuiten. Vanwege ons verleden aan de exploitantenkant zit outdoor-DNA in ons bloed. Door alles wat we daar geleerd hebben, kennen we de gebaande paden goed. Maar we kijken ook graag daarbuiten.
De twee nieuwe labels in onze groep helpen ons om nieuw terrein te veroveren. Masters of Digital heeft de focus op alles wat zich bevindt op het snijvlak van mobile, data en programmatic buying. Trigger based advertising, we vinden het prachtig. Daarnaast zorgt O2H Creative Solutions voor oplossingen rondom alle creatieve vraagstukken. Van content creatie tot de organisatie van toffe activaties in de openbare ruimte. Met als doel om met elkaar ervoor te zorgen dat de adverteerder met de juiste boodschap, op het juiste moment de doelgroep verrast.
Met elkaar op stap door het buitenreclamelandschap
We zijn op de goede weg, maar staan pas aan het begin. Er is nog heel veel terrein te winnen en we hebben enorm veel zin om dat te gaan doen met onze klanten enerzijds en de exploitanten anderzijds.
Nogmaals, deze prijs is een waardering voor de stappen die we hebben gezet, maar vooral een aanmoediging voor de next step. Samen naar de next level? We hebben je er graag bij!
Nogmaals bedankt, deze is fantastisch!
Frank, Yordi & Rick