Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Meet the team - Bobbi van Zwieten

Wat is jouw rol binnen de organisatie?

Ik ben sinds december werkzaam als client service manager binnen de organisatie. Ik ben verantwoordelijk voor de planning. Als client service manager is mijn main job het bouwen van dashboards en heb ik veel contact met exploitanten. Samen met de ideeën van een accountmanager is het mijn taak om het plan zo mooi mogelijk uit te werken en Visual te maken voor de klant.

Wat zijn de kansen en uitdagingen?

Het team bestaat uit Masters met veel gave creatieve ideeën die beschikken over veel kennis. Ik hoop samen daarom een mooie campagne te kunnen neerzetten voor de klant. Uitdaging zit hem vooral in het onderscheiden van andere campagnes. Mensen moeten een campagne op straat zien hangen en onder de indruk zijn. Zij moeten denken “Jeetje, dat ziet er gaaf uit” of geïnspireerd raken om zelf een OOH campagne in te zetten.

Welke OOH campagne het meest is opgevallen afgelopen periode

Ja dat is misschien heel cliché, maar het is de maand december… alles staat in het teken van Kerst. Ik vind daarom altijd de SkyRadio campagne (tram) erg leuk om te zien rijden door Amsterdam. Met de kerstman, muziekje erbij… altijd leuk.

Wat zorgde ervoor dat je de overstap naar OOHM wilde maken?

Voorheen werkte ik bij een exploitant en werkte ik voornamelijk het plan uit wat het mediabureau en de accountmanager voor ogen hadden. Ik boekte daar de campagnes in die akkoord kwamen en handelde daarna alle after sales zaken af. Nu mag ik meedenken met het creatieve idee en het plan van een campagne uitwerken in een voorstelfase. OOHM was voor mij een bedrijf waar ik een heel goed gevoel bij had en het team bestaat uit zoveel professionals met veel kennis en liefde voor dit vak, daar wilde ik graag onderdeel van uitmaken.

Wat zijn volgens jou de trends in OOH media?

Dan denk ik toch dat digitaal een steeds populairder format wordt. Het komt al steeds meer voor en je ziet het overal, op straat, in winkelcentra en supermarkten. Een fysieke poster gaat nooit weg, maar je ziet dat met digitaal meer mogelijk is en meer out of the box is. Denk aan QR-codes scannen en social media wat dan samen komt met een Out of Home campagne. Mijn verwachting is dat dit steeds meer en meer gaat worden met de jaren.

Wat houdt jou bezig buiten OOHM om?

Ik vind het heerlijk om tijd door te brengen met mijn familie/gezin en vrienden. Ik heb een zoontje van net 1 jaar, dus mijn leven staat in het teken van hem. Ik beleef het leven weer uit een ogen van een kind wat ik echt fantastisch vind. Naar de dierentuin, of Monkey Town… Daar ben ik tegenwoordig te vinden. Daarnaast heb ik al meer dan 15 jaar een vriendinnengroep waar ik veel tijd mee doorbreng. Stappen of lunchen in Amsterdam of tegenwoordig bij elkaar thuis eten en daarna bank hangen, daar geniet ik van. ’s Avonds netflixen of Amerikaanse reality series kijken daar houd ik van. Dat is echt mijn momentje voor mijzelf. Sporten is helaas niet echt mijn ding, dus je komt mij niet snel tegen in de sportschool. Wel loop ik in mijn vrije tijd altijd in een sportoutfit of joggingspak haha.

Wie bewonder/inspireert je?

Oe…. Ik heb nooit echt een idool gehad of iemand die ik echt inspireerde, maar nu ik zelf moeder ben bewonder ik wel heel erg mijn eigen moeder. Mijn moeder was een alleenstaande moeder die drie kinderen alleen heeft opgevoed. Ik heb nu dan één zoontje en ik heb een partner waarmee ik alles samen doe, maar ik vind alle ballen hoog houden soms al pittig. Daarom bewonder ik mijn moeder nog meer.

Wat staat er bovenaan je bucket list?

Een reis maken naar Amerika staat toch wel bovenaan. Weet niet of ik dat binnen nu en 5 jaar ga doen, maar dat wil ik wel heel graag met mijn gezin doen. Of een safari vakantie. Maar dan hoop ik eigenlijk dat mijn zoontje ouder is en het echt bewust meemaakt.

Wat is je favoriete quote?

“Wie niet waagt, wie niet wint” hoe eng soms iets ook is, je moet het gewoon doen. Als je altijd in je comfortzone blijft verleg je niet je grenzen. Het leven heeft genoeg te bieden, dus daarom moet je alle kansen pakken.

Ik ga niet de deur uit zonder…?

Telefoon en een bakkie koffie. Ik moet echt koffie in de ochtend en mijn telefoon, tja… kan niet zonder!

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign