Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

‘Niet online, wel verbonden’

Na het succes van ‘Niet vliegen, wel landen’ presenteert Natuurhuisje met trots de nieuwe campagne: ‘Niet online, wel verbonden’. Met deze campagne richten ze zich opnieuw op een actueel maatschappelijk thema waarin ze het belang van af en toe offline gaan aankaarten.

Wetgeving
De campagne komt voort uit recente wetgeving die het gebruik van mobiele apparaten in klaslokalen verbiedt. Tegelijkertijd groeit het bewustzijn over de negatieve effecten van overmatig smartphonegebruik. Uit recent onderzoek van Tilburg University blijkt zelfs dat ouders die te veel op hun scherm gericht zijn, een verslechterde band met hun kinderen ervaren.

Deze campagne legt de nadruk op het belang van een leven met minder digitale afleiding en meer verbondenheid en nodigt uit om de natuur te ervaren en simpelweg te genieten van het moment. Laat de technologie even achter je en kom weer in verbinding met jezelf, elkaar en natuurlijk de natuur.

Thanks voor de fijne samenwerking Gardeners! Tof dat we hebben kunnen bijdragen aan het verspreiden van een boodschap die mensen inspireert om bewuster te leven!

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign