In het kader van de verleidelijke "Honour the Craving" campagne van Domino’s, werd er flink uitgepakt in Rotterdam met indrukwekkende 3D-decoraties en levendige animaties! Met de plaatsing van een megagrote 3D Bubble Thick Shake voor de Markthal, werd het voor voorbijgangers bijna onmogelijk gemaakt om hun lekkere trek te weerstaan. Deze uitvergrote beker presenteerde de nieuwe smaken van Domino’s Bubble Thick Shakes op een spectaculaire manier, met levendige 3D-animaties waarin de shake langzaam werd leeggedronken en de speelse "boba's" zich een weg omhoog baanden naar het rietje. Deze "boba's" zijn beschikbaar in de smaken bosbes, mango en aardbei.
Marc van Amerongen van O2h Creative Solutions: De special built is innovatief omdat we 3D digitale content combineren met een fysiek 3D gevormde milkshake beker. De mogelijkheden van DOOH worden optimaal benut door content af te wisselen waardoor de verschillende smaken getoond kunnen worden en de animatie zo hebben gemaakt zodat het lijkt dat de beker langzaam leeg gedronken wordt. Hierdoor is op een toplocatie voor foodplaza De Markthal in Rotterdam een buitenreclame object met super veel stopping power gecreëerd”
Een guilty pleasure die niet alleen in Rotterdam te zien was, maar nu ook bij alle Domino’s-vestigingen te verkrijgen is.