Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Pas op met de melk karamel zeezout!

In januari lanceerde Tony's Chocolonely een nationale waarschuwing voor diegenen met goede voornemens: let op voor de verleidelijke melk karamel zeezout-smaak! Het is namelijk wetenschappelijk aangetoond dat deze combinatie zo verslavend is dat je niet op kunt houden met eten. Vooral in de gevreesde derde week van januari, waar goede voornemens doorgaans massaal sneuvelen.


Met een uitgebreide landelijke campagne, inclusief billboards, waarschuwingsborden in supermarkten en speciaal ontworpen chocoladereeptape, werd het publiek gewaarschuwd. Buitenreclame-objecten werden bekleed met grote posters van de Tony's reep, omhuld met waarschuwingstape waarop boodschappen als "PAS OP MET DEZE" en "GEVAARLIJK" stonden, waarmee passanten in Nederland en Belgiƫ werden gewaarschuwd voor het karamel zeezout-effect. Een wildplakactie vormde een integraal onderdeel van de campagne, waarbij verslavende repen met opvallende tape op posters werden aangebracht, zodat chocofans ze op eigen risico konden aftrekken en het "verslavende" effect konden ervaren.

Creatieve concept: BUUTVRIJ for Life 
Creatie: O2H Creative Solutions 

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign