Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Publiek stemt op nieuwe missiepartner Tony’s Chocolonely via abri

Door middel van een interactieve abri op de Dam in Amsterdam kozen Nederlanders de nieuwe missiepartner voor Tony’s Chocolonely. Een ingebouwd LCD-scherm toonde de actuele stand, waardoor je stem in real time was terug te zien. Deze special was onderdeel van de campagne ‘Beter Werk Je Samen Om Alle Chocola 100% Slaafvrij Te Maken’. “Iedereen mag ons kopiëren”, aldus marketing manager Bibianne Roetert, “als het gaat om onze methode om slaafvrije chocolade de norm te maken. Daarom vroegen we het publiek om onze nieuwe missiepartner te kiezen, via de Stem & Tram hokjes in Amsterdam.”

“Uit de verkiezing kwam een hele duidelijke winnaar naar voren”, gaat Bibianne verder. “We hopen natuurlijk dat deze winnaar zich aansluit bij de Open Chain van Tony’s Chocolonely, net als Ben & Jerry’s, Aldi, Plus en Delicata.”

Er zijn duizenden stemmen uitgebracht. De partij op de derde plek kreeg 830 stemmen, de tweede plek zat daar maar net boven met 851 stemmen, maar met duidelijke meerderheid kreeg de eerste plek 1.128 stemmen. Wie dat is? Dat gaat Tony’s Chocolonely bekendmaken.

Om te vieren dat Ben & Jerry’s missiepartner is geworden, en dat ook zij hun cacao inkopen via Tony’s samenwerkingsprincipes, introduceerde Tony’s Chocolonely twee nieuwe smaken die met een bereikcampagne werden gelanceerd. Deze campagne is landelijk uitgerold met hulp van JCDecaux en Clear Channel.


Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign