Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Schiphol biedt nieuwe in het oog springende digitale schermen op strategische plekken in Lounge 2

Schiphol biedt sinds kort twee nieuwe in het oog springende digitale schermen aan op strategische plekken in Lounge 2, het winkel- en horeca gebied achter de paspoortcontrole. Deze eye catchers van 14 en 16 m2 worden elk jaar gezien door zo’n 14 miljoen reizigers. Naast de grootte van de schermen, bieden ze ook een perfecte beeldkwaliteit!

Schiphol is Lounge 2 ingrijpend aan het vernieuwen. Een vernieuwing die steeds meer vorm begint te krijgen. De lounge bestaat uit zeven themawerelden waarin de reiziger centraal staat. Ieder themawereld biedt de reiziger een beleving. Niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. De thema’s zijn Luxury, Family, Travel & Culture, Modern Dutch, See Buy Fly, Fashion & Lifestyle en Care & Wellness. 

Ook adverteren op Schiphol? Out of Home Masters is u graag van dienst.

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign