Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Swapfiets neemt de Van Baerlestraat over

Kijk, zo neem je op een toffe manier een hele straat over. De Van Baerlestraat in Amsterdam is door een dominante outdoorcampagne omgetoverd in de Swapfietsstraat. Maar liefst elf objecten in deze ene straat zijn drie weken lang geclaimd en gewrapt door het snel groeiende bedrijf van de blauwe fietsbanden en fietsabonnementen. ‘Stop owning, start subscribing’, is de slogan. En drie weken lang heeft Swapfiets een ‘subscription’ op de Van Baerlestraat lopen.

Er zijn meerdere redenen dat gekozen is voor deze straat. Ten eerste staan hier veel objecten binnen een kleine ruimte bij elkaar. Ten tweede komen hier 100.000 mensen per dag doorheen, voornamelijk op de fiets. En de straat zelf heeft een toffe uitstraling. Swapfiets laat zien dat je als merk hierop kunt inspelen door met slim design het straatbeeld te verrijken. De campagne wordt complementair aan de omgeving.

Ook in Berlijn is Swapfiets gestart met een outdoorcampagne, waar Out Of Home Masters de planning en inkoop voor heeft verzorgd. Met behulp van posters op diverse ronde zuilen in de stad laat Swapfiets zien wie ze zijn en welke oplossing zij hebben voor de Berlijners.

Een spectaculaire take over van een complete straat in Amsterdam en groot bereik creëren in één van de toonaangevende steden op deze planeet, Swapfiets is flink aan het doortrappen! En Out Of Home-reclame is daarbij slim ingezet om de marketingketting geolied te laten lopen.

Bekijk de video en foto’s van de campagne hieronder!

[img]https://i.imgur.com/Ck8bFQS.png[/img]







Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign