Zo kan alle chocolade eruit zien als #allechocoladeslaafvrij de norm was, en cacaoboeren altijd een eerlijke prijs betaald krijgen. Helaas is dat nog niet de realiteit.. Daarom laat Tony’s met de OOHcampagne van de nieuwe repen - de smaak-lookalikes die misschien proeven als het origineel, maar toch heel anders gemaakt zijn - de chocolade-industrie zien hoe het anders kan.
Het doel van Tony’s is om samen alle chocolade 100% slaafvrij te maken, en daarom willen we ‘Big Choco’ wederom een spiegel voorhouden en hen uitnodigen te volgen. Tony’s geeft Nederland een voorproefje van hoe chocolade eruit kan zien als cacaoboeren altijd een eerlijke prijs betaald krijgen, en we gebruiken de nieuwste repen als voorbeeld.
“Door out of home in te zetten bereiken we niet alleen Big Choco, maar hebben we heel Nederland kunnen betrekken bij onze missie. Want alleen samen kunnen we zorgen dat #allechocoladeslaafvrij de norm wordt!”, verteld Bibianne Roetert, marketing manager bij Tony’s Chocolonely Nederland.