Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Tropical vibes met Malibu

Malibu lanceerde dit jaar tijdens carnaval een gloednieuwe campagne in samenwerking met de Brabantse artiest Gullie. Dit resulteerde in de aanstekelijke carnavalshit ‘Hos Hos Hos op Barbados’.

Tijdens ‘3 Uurkes Vurraf’, de traditionele aftrap van het Brabantse carnaval, was Gullie vorig jaar nog bekroond als winnaar van ‘Kies je Kraker’. Zijn lied ‘Ladders Zat’ was door het publiek uitgeroepen tot de absolute carnavalshit van 2023. En dit jaar was hij opnieuw van de partij met zijn gloednieuwe carnavalsnummer ‘Hos Hos Hos op Barbados’, dat onderdeel was van de nieuwe carnavalscampagne van de kokos rum Malibu.

Mehmet Albayrak, Brand Manager Benelux bij Malibu, zei: “Met Malibu wilden we niet alleen de zomer claimen, maar ook een vrolijke, zomerse sfeer creëren gedurende het hele jaar. Carnaval was een moment waarbij veel Nederlanders samenkomen en het leven vieren; iets wat goed paste bij Malibu en onze filosofie ‘Do Whatever Tastes Good’. De samenwerking met Gullie was precies wat we zochten. Het werd een pakkend nummer dat toen in het zuiden van het land door alle speakers knalde. Hoe geweldig was het dat toen duizenden mensen ‘Ik vat de horens bij de koe en bestel een Malibu’ meezongen!”

Tamara Couperus, oprichter van Crocodile Agency, voegde toe: “Na onze influencer-campagne voor Malibu afgelopen zomer, kregen we toen de opdracht om een Carnavalshit te creëren met een bekende Carnavalsartiest die de volgende generatie (18-30 jaar) aansprak. Het doel was om Malibu te positioneren als het perfecte drankje om te genieten tijdens Carnaval. We bundelden de krachten met productiepartij RubenPaulRuben en het team van de beste carnavalsartiest van 2023; Gullie. Dit resulteerde in een carnavalsnummer, videoclip en diverse campagne visuals.’’

Bekijk de video hieronder! 

Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign