De vele filmfanaten van Nederland konden in mei hun hart ophalen. Veronica stond namelijk weer in het teken van het grootste TV-filmevent van het jaar: de Meimaand Filmmaand. De gehele maand kon men dagelijks genieten van de grootste blockbusters en meerdere tv-premières van topfilms. Wij dachten vanzelfsprekend graag mee over een passende buitenreclamecampagne voor de aankondiging van dit event.
Veronica en Out of Home Masters hadden een duidelijke missie: zorgen dat geen enkele filmfan deze maand iets zou missen. Daarom werd een breed scala aan buitenreclameformaten ingepland, waarbij gekeken werd naar de mogelijkheid voor het tonen van video voor een optimale filmbeleving. Samen met ons creatieve productiebureau O2H Creative Solutions ontwikkelden wij voor de gehele filmkalender de content voor meer dan 60 verschillende formaten. Hieronder vielen onder andere alle full motion high impact schermen van Nederland.
De full motion impact schermen zijn onder andere te vinden op de volgende locaties door Nederland:
→ Amsterdam | Metro Kathedraal, Twins, Rokin Rolls, Cinema, 360 screens
→ Utrecht | Hoog Catharijne NEO
→ Den Haag | Mall of The Netherlands
→ Rotterdam | The Wow
→ Eindhoven | The Tower
Out of Home Masters is een full service mediabureau op het gebied van buitenreclame. Wij bieden ondersteuning tijdens het gehele proces: van planning tot inkoop en van creatief idee tot executie. OOHM kent het gehele buitenreclamelandschap en werkt samen met partners uit de gehele markt. Of het nu gaat om traditionele buitenreclame-objecten, mobiele mediatypen, of de nieuwste digitale displays, wij nemen alle mogelijkheden mee in onze mediaplannen. Met de inkoop van vaste campagneperioden of juist door programmatic per uur in te kopen, zorgen wij er altijd voor dat het juiste publiek op de juiste plek met de juiste boodschap wordt bereikt.