Zoeken Share Woordenboek
Sluiten

Zoeken

Overzicht

Wat we doen

[img]https://i.imgur.com/SoI7RBJ.png[/img]

Over OOH Masters, de visie en de missie

We merken al direct na de bekendmaking van de prijs dat er interesse is in wat we doen, dus hier het kort-door-de-bocht-verhaal om je bij te praten.

We zijn de specialist in buitenreclame. Dat betekent dat we zorgen dat adverteerders en mediabureaus hun outdoorcampagne effectief inzetten. Of het nu gaat om posters of het omtoveren van complete bushokjes (of trams, of veerpontjes), of digitale schermen: als het buiten is kunnen wij het regelen. Daarbij begeleiden we het hele proces. We denken mee met de creatie (en hebben tools om posters te pre-testen op effectiviteit), kunnen inzichtelijk maken waar de doelgroep rondhangt (letterlijk) en geven real time inzicht in de performance van de campagne met behulp van ons gebruiksvriendelijke dashboard.

Die laatste tool, dat dashboard, vinden veel klanten ideaal. Ze kunnen op elk moment tijdens de campagne inloggen en zien waar de campagne draait, hoe de performance is en waar eventueel nog bijgestuurd kan worden. Inmiddels mogen we voor merken als Tony Chocolony, Talpa, CoolBlue, Swapfiets, Zeeman en Flink succesvolle campagnes organiseren. Niet alleen in Nederland, maar ook met multicountry campagnes. Daarnaast zien we ook dat out-of-home heel goed werkt voor startups en merken die nieuw zijn in de markt. Dat is een dynamische markt, maar dat vinden we juist erg leuk.

We hebben onszelf bewust ‘Masters’ genoemd. Niet vanuit een puberaal arrogant ‘wij zijn echt master!’ geschreeuw, integendeel, juist omdat we vakmanschap hoog in het vaandel hebben. Vakmanschap betekent oog voor kwaliteit, volop ervaring in je vakgebied, loyaliteit aan je klanten en constant door leren. Ons doel is om effectieve outdoor campagnes neer te zetten, maar ook om de out of home business als geheel naar een hoger, professioneler niveau te tillen. Dan halen we er met elkaar nog zoveel meer impact uit, en daar worden we blij van.

Kortom, hoge verwachtingen vinden we leuk, want dan weten we wat moeten overtreffen.



Ander nieuws

Naar overzicht
Visual & Webdesign