Zodra de consument buitenshuis is, bevindt hij of zij zich in ons domein. Alle denkbare communicatievormen zijn geïnventariseerd. Van abri tot billboard, van mast tot busreclame, van field marketing tot pop-up store, van bioscoopreclame en digitale schermen tot mobile marketing. Niets sluiten wij uit als het middel effectief is om een optimaal resultaat te behalen.
Vervolgens hebben wij alle out of home locaties/mogelijkheden ondergebracht in onze Smart OOH Map. Met deze digitale kaart kunnen wij in één oogopslag exact zien welke media, middelen en aanbieders het beste aansluiten bij uw doelstellingen. Vervolgens hebben wij deze kaart verrijkt met zeer waardevolle externe databestanden.
Wilt u weten hoelang uw doelgroep moet rijden om bij u voor de deur te staan? Out of Home Masters maakt het voor u zichtbaar in de Smart OOH Map. Met behulp van werkelijke reistijdinformatie kunnen we het gebied waarbinnen u wilt adverteren precies op maat maken. Tenslotte rijdt de gemiddelde consument over het algemeen geen 45 minuten voor een doosje spijkers maar misschien wel voor een nieuw bankstel.
Out of Home Masters heeft alle retailers van Nederland in haar Smart OOH Map ondergebracht. Van supermarkt tot hamburgerketen, van electronicaketen tot drogist. Alles! Hiermee zijn wij in staat uw media-inzet significant effectiever in te zetten. Direct rondom de belangrijkste distributiepunten van uw producten of wellicht zelfs voor en in de nabije omgeving van uw concurrent.
Wij weten exact waar uw doelgroep zich bevindt. Tot op de postcode nauwkeurig. Uit de grootste, uitgebreidste en meest actuele database van Nederland selecteren wij de gegevens waarop u wilt segmenteren. Of u nu op zoek bent naar demografische segmentatie, geografische segmentatie of segmenteren op doelgroep, klant of gedrag. Wij kunnen u helpen met een combinatie van bestanden met honderden kenmerken waarop u kunt segmenteren.
Out of Home Masters koopt buitenreclame niet in op basis van het aantal vlakken, maar op basis van doelstellingen en te realiseren bereik en contacten in de gewenste doelgroep. Dankzij het buitenreclame onderzoek kunnen wij op bijna ieder beoogd niveau bereikcijfers leveren. Hiermee krijgt u o.a. inzicht in het daadwerkelijke gerealiseerde bereik (aantal bereikte personen), het aantal contacten en de contactfrequentie (gemiddelde aantal contacten per bereikt persoon).
Onze Smart OOH Map is verrijkt met waardevolle data zoals alle buitenreclame objecten, doelgroep-segmentatie op postcodeniveau, alle fysieke verkooppunten van Nederland en een reistijdentabel. Op die manier weten wij exact waar de Nederlandse consument zich bevindt en hoe hij of zij zich verplaatst, waardoor wij relevante keuzes maken en significant effectiever uw doelstellingen kunnen realiseren.